Kto Pyta, Nie Błądzi
W czym możemy ci pomóc?
Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania poniżej, a jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta tutaj.
Zamówienia
Czy mogę zamówić telefonicznie lub mailowo?
Niestety nie ma możliwości złożenia zamówienia telefonicznie lub mailowo. Jeśli masz jakiekolwiek problemy podczas dokonywania zakupu online, jeden z naszych pracowników obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci na każdym etapie procesu. Skontaktuj się z nami pod adresem desk@standfor.pl lub zadzwoń pod numer +48 797 864 892.
Szukam konkretnej pozycji. Jak mogę to znaleźć?
Najlepszym sposobem na znalezienie konkretnego produktu jest posiadanie numeru SKU produktu – unikalnego numeru produktu.
Nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci pomoże, jeśli nie masz SKU. Po prostu wyślij nam wiadomość e-mail z informacją, gdzie mieszkasz, aby sprawdzić dostępność lokalną i jakiego produktu szukasz. Nie zapomnij powiedzieć, jakiego koloru i rozmiaru potrzebujesz.
Skontaktuj się z nami pod adresem desk@standfor.pl lub zadzwoń pod numer +48 797 864 892.
Jak długo mój koszyk będzie aktywny?
Koszyk pozostanie aktywny przez maksymalnie jedną godzinę, po czym zostanie opróżniony.
Zostanie również opróżniony, jeśli opuścisz stronę i zakończysz sesję.
Jaki rozmiar jest dla mnie najlepszy?
Jeśli nie masz pewności, jakiego rozmiaru potrzebujesz, możesz zapoznać się z naszym przewodnikiem po rozmiarach, który znajdziesz na każdej stronie ze szczegółami produktu. Część rzeczy jest Slim Fit, część Oversize, więc warto dokładnie sprawdzić opis i tabele produktu przed zamówieniem.
Przewodnik po rozmiarach zawiera przegląd wszystkich rozmiarów i odpowiadających im wymiarów. Możesz także wybrać konwersję rozmiaru z „cm” na „cale” w zależności od tego jakiego używasz.
Czy moje zamówienie zostało przesłane?
Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Ta wiadomość e-mail potwierdza pomyślne złożenie zamówienia. Nie zapomnij sprawdzić spamu w e-mailach.
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta desk@standfor.pl, jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Właśnie złożyłem zamówienie, czy mogę je anulować?
Możesz anulować zamówienie tylko wtedy, gdy Twoja paczka nie opuściła jeszcze naszego magazynu wysyłkowego.
W Polsce oferujemy dostawę na następny dzień lub szybką dostawę, dlatego prosimy o sprawdzenie naszych terminów dostawy TUTAJ i świadomość, że nie będziemy mogli zatrzymać zamówienia po jego wysłaniu.
W przypadku zamówień europejskich i międzynarodowych wysyłka zamówienia zajmuje od 7 do 10 dni roboczych. Masz więc czas na anulowanie zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Regulaminem.
W przypadku anulowania wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia i wyjaśniającą, że chcesz anulować zamówienie.
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do złożenia zamówienia. Proces zwrotu pieniędzy trwa zwykle około 5-10 dni roboczych od momentu pomyślnego anulowania zamówienia. Więcej informacji na temat zwrotów można znaleźć w naszym Regulaminie.
Płatności
Jakie metody płatności akceptujecie?
Karty za pośrednictwem Autopay S.A. i przelewów bankowych.
Nasz system płatności jest obsługiwany przez Autopay S.A.
Autopay S.A. akceptuje prawie wszystkie rodzaje kart kredytowych MasterCard i Visa.
Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź pytanie: Jak działają płatności? na naszej stronie głównej FAQ.
Jak działają płatności?
Karta kredytowa
U nas dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej jest bezpieczne i łatwe. Akceptujemy karty kredytowe MasterCard i Visa. Po zaakceptowaniu zamówienia ostateczna kwota zostanie natychmiast pobrana przez dostawcę karty.
Jeśli chcesz zwrócić jedną lub kilka pozycji, otrzymasz odpowiedni zwrot na kartę / konto użyte przy zakupie.
Dlaczego moja płatność nie została zaakceptowana?
Istnieje kilka powodów, dla których płatność nie jest akceptowana. W takim przypadku najlepiej skontaktować się ze swoim bankiem, a błąd lub problem często jest szybko usuwany. Alternatywnie możesz spróbować dokonać płatności przy użyciu innej metody płatności. Jeśli więcej niż jedna lub kilka opcji płatności nadal nie działa, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Należy pamiętać, że w przypadku płatności kartą kredytową, aby zapobiec oszustwom, korzystanie z karty kredytowej na naszej stronie internetowej zostanie zablokowane na 24 godziny, jeśli trzy próby płatności nie powiodą się. Po 24 godzinach możesz normalnie robić zakupy w naszym sklepie internetowym.
Dostawa
Ile kosztuje dostawa?
- Standardowa wysyłka na terenie Polski to 15,00 zł.
- Standardowa wysyłka do UE zaczyna się od 59,99 zł.
- Standardowa wysyłka międzynarodowa jest dostępna tylko na specjalne życzenie pod adresem desk@standfor.pl.
Opłata za dostawę Zamówienia jest wyświetlana na stronie koszyka pod wybranymi przez Ciebie artykułami. Oznacza to, że jeśli zamówisz więcej niż jedną pozycję, nie ma opłaty za dostawę za dodatkowe pozycje.
Uwaga: Bezpłatna dostawa dotyczy wyłącznie zamówień do Polski zawierających produkty w pełnej cenie oraz zamówień powyżej 300 zł. Więcej informacji można znaleźć w naszym Regulaminie.
Jak długo trwa i dlaczego tak długo trwa dostawa?
- Na terenie Polski otrzymasz swoje upragnione zamówienie od 1 do 3 dni roboczych po potwierdzeniu wysyłki.
- W przypadku zamówień w Wielkiej Brytanii lub Europie otrzymasz zamówienie w ciągu 3 do 7 dni roboczych od potwierdzenia wysyłki.
- W przypadku zamówień międzynarodowych dostawa może zająć do 14 dni od potwierdzenia wysyłki.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
- W przypadku dostawy standardowej na terenie Polski w zależności od firmy kurierskiej otrzymasz numer do śledzenia przesyłki.
- W przypadku zamówień z UE wiadomość e-mail z potwierdzeniem dostawy będzie zawierać link do śledzenia, za pomocą którego można śledzić status przesyłki online za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika.
- Możliwe jest również śledzenie zamówienia międzynarodowego na naszej stronie Śledzenie zamówień.
Śledź swoje zamówienie tutaj
Zwroty
Jak zwrócić zamówienie lub jego część?
Masz 14 dni na podjęcie decyzji, czy zatrzymać swoje produkty. Bardzo nam przykro, jeśli musisz go zwrócić. Poniższe kroki mogą pomóc, jeśli zdecydujesz się odesłać swoje zamówienie.
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz TUTAJ.
- Zabierz paczkę do najbliższej poczty, Paczkomatu lub firmy kurierskiej.
- Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy tylko paczka dotrze do naszego magazynu.
Po sprawdzeniu produktów przez nasz zespół otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni roboczych, jeśli zwrot zostanie zaakceptowany. Zwrot zostanie dokonany na tę samą konto/kartę, której użyto do zakupów.
-Upewnij się, że przedmioty, które mają zostać zwrócone do Standfor są w odpowiednim stanie i odpowiednio zapakowane;
-Adres zwrotny znajduje się na formularzu;
-Zachowaj pokwitowanie, dopóki nie wyślemy Ci e-maila z powiadomieniem o nadejściu zwrotu.
Więcej informacji w Regulaminie w części Zwroty znajdziesz TUTAJ.
Jakie przedmioty mogę zwrócić?
- Przesyłki dostarczone w ciągu 14 dni od doręczenia zamówienia.
- Przedmioty w oryginalnym opakowaniu lub nienaruszonym opakowaniu.
- Dołączone wszystkie tagi.
- Nieużywane produkty.
- Zwroty muszą być w stanie nadającym się do sprzedaży:) Przymierzając odzież, upewnij się, że nie używasz perfum / wody po goleniu lub dezodorantu, który może pozostawić zapach lub ślady na ubraniu. Należy również upewnić się, że otoczenie jest wolne od dymu i silnych zapachów, takich jak żywność itp.itd.
Co się stanie, jeśli otrzymam nie to co zamówiłem/łam?
Naszym celem jest dostarczenie Ci dokładnie tego, co zamówiłeś.
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy otrzymany przedmiot jest z jakiegoś powodu nieprawidłowy – natychmiast skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem desk@standfor.pl.
Alternatywnie możesz zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod poniższy numer;
+48 797 864 892
Jeśli zwrot wynika z reklamacji, możesz zwrócić towar nawet po upływie 14-dniowego terminu zwrotu.
Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się TUTAJ.
Po sprawdzeniu produktów przez nasz zespół otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni roboczych, jeśli zwrot zostanie zaakceptowany. Zwrot zostanie przelany na tę samą kartę, za pomocą której dokonałeś pierwotnego zakupu.
Zwrócimy Ci wszelkie opłaty kurierskie za zwrot wadliwego produktu. Skorzystaj z usług zaufanego przewoźnika i zachowaj dowód nadania przesyłki. Opłaty te zostaną zwrócone na kartę, na której pierwotnie złożono zamówienie.
Produkt z wadą. Co powinienem zrobić?
Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować jakość naszych produktów, ale istnieje bardzo mała możliwość wystąpienia wadliwego produktu.
Jeśli uważasz, że otrzymany przedmiot jest wadliwy, natychmiast skontaktuj się z nami pod adresem desk@standfor.pl.
Alternatywnie możesz zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod poniższy numer;
+48 797 864 892
Jeśli zwrot wynika z reklamacji, możesz zwrócić towar nawet po upływie 14-dniowego terminu zwrotu.
Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się TUTAJ.
Po sprawdzeniu produktów przez nasz zespół otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni roboczych, jeśli zwrot zostanie zaakceptowany.
Zwrot środków zostanie przelany na tę samą kartę, za pomocą której dokonałeś pierwotnego zakupu.
Zawsze zwrócimy Ci wszelkie opłaty pocztowe zapłacone za zwrot wadliwego produktu do nas. Skorzystaj z usług zaufanego przewoźnika i zachowaj dowód nadania przesyłki. Opłaty te zostaną zwrócone na kartę, na której pierwotnie złożono zamówienie.
Informacja o produktach i materiałach
Czy muszę wyprać odzież przed pierwszym założeniem?
Generalnie każde ubranie najlepiej wyprać przed pierwszym użyciem, zgodnie z instrukcją oczywiście.
Na każdym ubraniu znajduje się metka wskazująca na szczegółowe instrukcje dotyczące pielęgnacji. Nie należy przekraczać zalecanej temperatury. Można również prać nasze ubrania w niższej temperaturze niż ta podana w instrukcji prania.