Informacja o wysyłce


Koszty wysyłki

  • Standardowa wysyłka na terenie Polski to 20,00 zł.
  • Standardowa wysyłka do UE zaczyna się od 59,99 zł.
  • Standardowa wysyłka międzynarodowa jest dostępna tylko na specjalne życzenie pod adresem desk@standfor.pl.

Opłata za dostawę Zamówienia jest wyświetlana na stronie koszyka pod wybranymi przez Ciebie artykułami. Oznacza to, że jeśli zamówisz więcej niż jedną pozycję, nie ma opłaty za dostawę za dodatkowe pozycje.

Każde zamówienie stanowi osobną transakcję i nie jesteśmy w stanie skonsolidować oddzielnych transakcji w jedno zamówienie lub dostawę. Jeśli chcesz zamówić kilka pozycji do dostawy w tym samym czasie, przed potwierdzeniem musisz upewnić się, że wszystkie z nich pojawią się na zamówieniu.

Musisz potwierdzić swój adres dostawy, aby uzyskać dostęp do zamówienia zakupu, które zawiera podsumowanie informacji związanych z zamówionymi artykułami, ilością, ceną, sumą i innymi danymi wraz z adresem dostawy. Twoim obowiązkiem jest jak najszybsze powiadomienie nas, jeśli którakolwiek z informacji jest nieprawidłowa.

Uwaga: Bezpłatna dostawa dotyczy wyłącznie zamówień do Polski zawierających produkty w pełnej cenie oraz zamówień powyżej  300 zł. Więcej informacji można znaleźć w naszym Regulaminie.

DARMOWA DOSTAWA NIE DOTYCZY PRZEDMIOTÓW W WYPRZEDAŻY. OPAKOWANIE I DOSTAWA RZECZY Z WYPRZEDAŻY ZOSTANĄ OBLICZONE W KASIE.


Czas Wysyłki

  • Zamówienie na terenie Polski wyślemy od 1 do 2 dni roboczych.
  • W przypadku zamówień w Wielkiej Brytanii lub Europie wyślemy zamówienie w ciągu 3 do 7 dni roboczych.
  • W przypadku zamówień międzynarodowych wyślemy jak najszybciej, jednak dostawa może zająć więcej niż 14 dni od potwierdzenia wysyłki.

Zamówienia wysyłamy tylko od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem wszystkich świąt państwowych). Wszystkie zamówienia wysyłamy pocztą lub kurierem w zależności od wagi i rozmiaru.

Zamówienia międzynarodowe będą uzgadniane na żądanie pod adresem desk@standfor.pl.

Mogą jednak zaistnieć okoliczności, na które Standfor nie ma wpływu, a które spowodują opóźnienie, firma Standfor Co. nie może zostać pociągnięta do odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia spowodowane przez pocztę lub kuriera.

Należy pamiętać, że w sezonie wysokim i wyprzedaży mogą wystąpić dłuższe terminy dostaw.


Śledzenie zamówienia

  • W przypadku dostawy standardowej na terenie Polski, w zależności od firmy kurierskiej, otrzymasz numer do śledzenia przesyłki.
  • W przypadku zamówień z UE wiadomość e-mail z potwierdzeniem dostawy będzie zawierać link do śledzenia, za pomocą którego można sprawdzić status przesyłki online. Możliwe jest również śledzenie zamówienia międzynarodowego na naszej stronie ‘Śledzenie zamówień’.

Dostępność

Na bieżąco kontrolujemy ilość naszych zapasów, aby zapewnić dokładną dostępność wszystkich produktów wyświetlanych online. Wszystkie nasze kolekcje są limitowane i produkowane w małych nakładach może więc się zdarzyć, że nie mamy wystarczających zapasów określonego produktu lub wystąpi jakiekolwiek opóźnienie w aktualizacji bazy danych, gdy wielu klientów kupi ten sam produkt lub przez nasz błąd, poinformujemy Cię jak najszybciej.

Zwrot kosztów nastąpi tak szybko, jak to możliwe, nie później niż 14 (czternaście) dni od wymaganej dostawy.

Możesz również wymienić zamówione Towary na inne o tej samej wartości, w tym celu prosimy o kontakt pod adresem desk@standfor.pl (najszybszy sposób) lub pod naszym numerem telefonu +48 797 864 892.

Pamiętaj, że nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek odszkodowanie, jeśli zamówione przez Ciebie towary nie są dostępne z jakiegokolwiek powodu).


Zwroty i towary uszkodzone

W przypadku uszkodzenia przesyłki lub innego problemu z dostawą prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem desk@standfor.pl (najszybsza droga) lub pod numerem +48 797 864 892 w godzinach 10-16.

Aby uzyskać więcej informacji przeczytaj więcej w naszym Regulaminie.

Zamknij
Zamknij
Zaloguj
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.