Kto Pyta, Nie Błądzi
W czym możemy ci pomóc?
Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania poniżej, a jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z obsługą klienta.
Zamówienia
Czy mogę zamówić telefonicznie lub mailowo?
Niestety nie mamy możliwości składania zamówień telefonicznie lub mailowo. Jeśli masz jakiekolwiek problemy podczas dokonywania zakupu on-line, jeden z naszych pracowników obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci na każdym etapie procesu zakupowego. Skontaktuj się z nami pod adresem desk@standfor.pl lub zadzwoń pod numer +48 797 864 892.
Jak długo mój koszyk będzie aktywny?
Koszyk pozostanie aktywny przez jedną godzinę. Po upływie tego czasu produkty zostaną wykasowane z koszyka automatycznie.
Zostanie również opróżniony, jeśli opuścisz stronę i zakończysz sesję.
Jaki rozmiar jest dla mnie najlepszy?
Jeśli nie masz pewności, jakiego rozmiaru potrzebujesz, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po rozmiarach, który znajdziesz na każdej stronie ze szczegółami produktu. Część rzeczy jest Slim Fit, część Oversize, więc warto dokładnie sprawdzić opis i tabele produktu przed zamówieniem.
Przewodnik po rozmiarach zawiera przegląd wszystkich rozmiarów i odpowiadających im wymiarów. Możesz także wybrać konwersję rozmiaru z „cm” na „cale”.
Czy moje zamówienie zostało przesłane?
Po dokonaniu zakupu w ciągu godziny od złożenia zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail. Ta wiadomość potwierdza pomyślne złożenie zamówienia. Jeżeli nie otrzymasz wiadomości, sprawdź folder “spam” w e-mailach.
Jeśli mimo wszystko wiadomości e-mail do Ciebie nie dotarła, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem: desk@standfor.pl.
Właśnie złożyłem zamówienie, czy mogę je anulować?
Możesz anulować zamówienie tylko wtedy, gdy Twoja paczka nie opuściła jeszcze naszego magazynu wysyłkowego.
W Polsce oferujemy dostawę na następny dzień lub szybką dostawę, dlatego prosimy o sprawdzenie naszych terminów dostawy TUTAJ i świadomość, że nie będziemy mogli zatrzymać zamówienia po jego wysłaniu.
W przypadku zamówień europejskich i międzynarodowych wysyłka zamówienia zajmuje od 7 do 10 dni roboczych. Masz więc czas na anulowanie zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z Regulaminem.
W przypadku chęci anulowania zamówienia, wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą jego numer i informację o chęci rezygnacji z zakupu.
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do złożenia zamówienia. Proces zwrotu pieniędzy trwa zwykle około 5-10 dni roboczych od momentu pomyślnego anulowania zamówienia. Więcej informacji na temat zwrotów można znaleźć w naszym Regulaminie.
Płatności
Jakie metody płatności akceptujecie?
W naszym sklepie możesz użyć:
– kart płatniczych
– przelewów bankowych.
Transakcje w naszym sklepie obsługuje system Autopay S.A.
Autopay S.A. akceptuje większość kart kredytowych MasterCard i Visa.
Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź pytanie: Jak działają płatności?, na naszej stronie głównej FAQ.
Jak działają płatności?
Karta kredytowa
Zakupy za pomocą karty płatniczej są bardzo bezpieczne w naszym sklepie a przy tym, również bardzo łatwe. Nasz system akceptuje karty płatnicze MasterCard i Visa. Po zaakceptowaniu zamówienia ostateczna kwota zostanie natychmiast pobrana przez dostawcę karty.
Jeśli chcesz zwrócić jedną lub kilka pozycji, otrzymasz odpowiedni zwrot na kartę / konto użyte przy zakupie.
Dlaczego moja płatność nie została zaakceptowana?
Istnieje kilka powodów, dla których płatność nie jest akceptowana. W takim przypadku najlepiej skontaktować się ze swoim bankiem, a błąd lub problem często jest szybko usuwany. Alternatywnie możesz spróbować dokonać płatności przy użyciu innej metody płatności. Jeśli więcej niż jedna lub kilka opcji płatności nadal nie działa, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Należy pamiętać, że w przypadku płatności kartą kredytową, aby zapobiec oszustwom, korzystanie z karty kredytowej na naszej stronie internetowej zostanie zablokowane na 24 godziny, jeśli trzy próby płatności nie powiodą się. Po 24 godzinach możesz normalnie robić zakupy w naszym sklepie internetowym.
Dostawa
Ile kosztuje dostawa?
- Standardowa wysyłka na terenie Polski to 15,00 zł.
- Standardowa wysyłka do UE zaczyna się od 59,99 zł.
- Standardowa wysyłka międzynarodowa (poza kraje UE) jest dostępna tylko na specjalne życzenie pod adresem desk@standfor.pl.
Opłata za dostawę Zamówienia jest wyświetlana na stronie koszyka pod wybranymi przez Ciebie artykułami. Oznacza to tylko jedną opłatę transportową, niezależnie jak dużo produktów zamówisz.
Uwaga: Bezpłatna dostawa dotyczy wyłącznie zamówień do Polski zawierających produkty w pełnej cenie oraz zamówień powyżej 300 zł. Więcej informacji można znaleźć w naszym Regulaminie.
Jak długo trwa dostawa?
- Na terenie Polski otrzymasz swoje zamówienie od 1 do 3 dni roboczych po potwierdzeniu wysyłki.
- W przypadku zamówień z Wielkiej Brytanii lub krajów UE otrzymasz zamówienie w ciągu 3 do 7 dni roboczych od potwierdzenia wysyłki.
- W przypadku pozostałych zamówień, dostawa może zająć do 14 dni od potwierdzenia wysyłki.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
- W przypadku dostawy standardowej, na terenie Polski w zależności od wybranej firmy kurierskiej, otrzymasz numer do śledzenia przesyłki.
- W przypadku zamówień z UE wiadomość e-mail z potwierdzeniem dostawy będzie zawierać link do śledzenia, za pomocą którego można obserwować status przesyłki online za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika.
- Możliwe jest również śledzenie zamówienia międzynarodowego na naszej stronie Śledzenie zamówień.
Śledź swoje zamówienie tutaj
Zwroty
Jak zwrócić zamówienie lub jego część?
Na podjęcie decyzji o zwrocie zakupionych produktów masz aż 14 dni. Jeżeli podejmiesz taką decyzję, poniższe kroki pomogą Ci w dokonaniu zwrotu:
- Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz TUTAJ.
- Zabierz paczkę do najbliższej poczty, Paczkomatu lub firmy kurierskiej.
- Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy tylko paczka znajdzie się w naszym magazynie.
Po sprawdzeniu i akceptacji produktów przez nasz zespół, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni roboczych. Zwrot zostanie dokonany na to samo konto/kartę, której użyto podczas dokonywania zakupu.
- Upewnij się, że przedmioty, które mają zostać zwrócone do Standfor są w odpowiednim stanie i odpowiednio zapakowane;
- Adres wysyłki znajduje się na formularzu zwrotu;
- Zachowaj pokwitowanie, dopóki nie wyślemy do Ciebie wiadomości e-mail z powiadomieniem o przyjęciu zwrotu.
Więcej informacji w Regulaminie w części Zwroty znajdziesz TUTAJ.
Jakie przedmioty mogę zwrócić?
- Przesyłki dostarczone w ciągu 14 dni od doręczenia zamówienia,
- Przedmioty w oryginalnym oraz nienaruszonym opakowaniu,
- Dołączone wszystkie metki,
- Produkty nieużywane,
- Zwroty muszą być w stanie nadającym się do dalszej sprzedaży :)Przymierzając odzież, upewnij się, że nie używasz perfum / wody po goleniu lub dezodorantu, które mogą pozostawić zapach lub ślady na ubraniu. Należy również upewnić się, że otoczenie jest wolne od dymu i silnych zapachów, takich jak np. żywność lub odświeżacze powietrza.
Co się stanie, jeśli otrzymam nie to, co było w zamówieniu?
To mało prawdopodobne! Dokładamy wszelkich starań aby dostarczać tylko to, co zostało kupione w naszym sklepie. Gdy jednak otrzymasz przedmiot niezgodny z zamówieniam – natychmiast skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: desk@standfor.pl.
Możesz także zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod numer: +48 797 864 892
Jeśli zwrot wynika z reklamacji, możesz zwrócić towar nawet po upływie 14-dniowego terminu zwrotu.
Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się TUTAJ.
Po sprawdzeniu i akceptacji produktów przez nasz zespół, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni roboczych. Zwrot zostanie przelany na tę samą kartę, za pomocą której dokonałeś pierwotnego zakupu.
Zwrócimy Ci także wszelkie opłaty transportow. Skorzystaj z usług zaufanego przewoźnika i zachowaj dowód nadania przesyłki. Zwrotu dokonamy na kartę/konto, z których pierwotnie opłacono zamówienie.
Produkt z wadą. Co powinienem zrobić?
Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować jakość naszych produktów, ale istnieje bardzo mała możliwość wystąpienia wadliwego produktu.
Jeśli uważasz, że otrzymany przedmiot jest wadliwy, natychmiast skontaktuj się z nami pod adresem desk@standfor.pl.
Alternatywnie możesz zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta pod numer; +48 797 864 892
Pamiętaj, że jeśli zwrot wynika z reklamacji, możesz zwrócić towar nawet po upływie 14-dniowego terminu zwrotu.
Wypełnij formularz zwrotu, który znajduje się TUTAJ.
Po sprawdzeniu i akceptacji produktów przez nasz zespół, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy w ciągu 5-10 dni roboczych.
Zawsze zwrócimy Ci wszelkie opłaty transportowe, wynikające w procesu zwrotu. Skorzystaj z usług zaufanego przewoźnika i zachowaj dowód nadania przesyłki.
Zwrot wszystkich środków zostanie przelany na tę samą kartę/konto, które użyte były podczas zakupu.
Informacja o produktach i materiałach
Czy muszę wyprać odzież przed pierwszym założeniem?
Generalnie każde ubranie najlepiej wyprać przed pierwszym użyciem, zgodnie z instrukcją oczywiście.
Na każdym ubraniu znajduje się metka wskazująca na szczegółowe instrukcje dotyczące pielęgnacji. Nie należy przekraczać zalecanej temperatury. Można również prać nasze ubrania w niższej temperaturze niż ta podana w instrukcji prania.